Peter Molyneux zbiera pieniądze na następcę „Populousa”

Opublikowano: 23 listopada 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Legenda branży gier komputerowych, Peter Molyneux, zbiera pieniądze na nową grę. Ma być ona czymś więcej niż nową wersją gry „Populous”. Czy Molyneux jeszcze raz stworzy produkcję kultową?

„Godus” to nazwa gry, na którą Peter Molyneux zbiera pieniądze na Kickstarterze. Cel: 450 tys. funtów. Mimo, że akcja wystartowała dwa dni temu, blisko 4 tys. osób przekazało obecnie już prawie 100 tys. funtów. Zbiórka zakończy się 21 grudnia.

Peter Molyneux zbiera pieniądze na następcę „Populousa” 1

Molyneux, który dowodzi teraz firmą 22 Cans, informuje, że „Godus” to nowa odsłona wizji zawartej w grze „Populous”. Gracze znów staną się bogami, ale tym razem w ramach globalnego współzawodnictwa. Twórca przekonuje, że pomimo 22 lat, które upłynęły od premiery „Populousa”, pomysł na „boską” grę w ogóle się nie zestarzał.

„Godus” czerpać ma także z innych produkcji, które tworzył Molyneux. Są wśród nich m.in. „Dungeon Keeper” czy „Black & White”. Gra pojawić ma się na komputerach PC oraz urządzeniach przenośnych. Produkcja potrwać ma ok. 9 miesięcy.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q8dvLnuHVkI

Użytkownicy Kickstartera, którzy przekażą najmniejszą możliwą kwotę, czyli 5 funtów, otrzymają podziękowania 22 Cans oraz dostęp do forum osób wspierających „Godus”. Ci, którzy przekażą zaś najwięcej – 5 tys. funtów i więcej – będą mogli spotkać się z Peter Molyneux oraz wziąć udział w targach E3 z przepustką VIP (z opłaconym przelotem i hotelem), otrzymają również wiele gadżetów związanych z grą.

Dawid ZarazińskiPeter Molyneux zbiera pieniądze na następcę „Populousa”

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.