Vortal Piar.pl został medialnym patronem branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Celem spotkania jest integracja przedstawicieli sektorów branży marketingowej. Impreza odbędzie się w dniach 24-26 marca 2005 roku. w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Decyzję o udziale w wydarzeniu podjęło już ponad 200 firm.
Trzydniowa impreza RemaDays będzie składać się z części kongresowej i targowej. Część kongresowa obejmie panele dyskusyjne i seminaria, poświęcone prezentacji narzędzi marketingu, PR i reklamy, wykorzystywanych na polskim rynku. Część targowa RemaDays będzie okazją do zaprezentowania się m.in. dla mediów, agencji reklamowych typu full-service, agencji public relations, domów mediowym, instytucji badawczych, firm outdoorowych oraz producentów artykułów reklamowych. W spotkaniach RemaDays wezmą także udział przedstawiciele organizacji branżowych, m.in. Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Związku Firm Public Relations oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Organizatorem wydarzenia jest firma GJC Inter Media Sp. z o.o.
Znana jest już dziesięcioosobowa Rada Programowa Kongresu RemaDays. W jej składzie znaleźli się wybitni polscy specjaliści od marketingu, PR i reklamy: Jakub Bierzyński (OMD Poland), Bartłomiej Gola (Tequila BTL, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego), Paweł Kastory (Corporate Profiles DDB, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych), Grzegorz Kiszluk (Brief), Krzysztof Kruszewski (SMG/KRC Millward Brown), prof. Ryszard Ławniczak (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, doradca Prezydenta RP), Sebastian Łuczak (Pekao S.A.), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion, Związek Firm Public Relations), dr Dariusz Tworzydło (Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie), Marek Wróbel – sekretarz rady (Neuron APR, internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations).
W styczniu Piar.pl będzie dostępny również w wersji drukowanej. 'Piar.pl’ będzie pierwszym w Polsce magazynem poświęconym public relations.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.