Karta kredytowa Money.pl została wyróżniona przez ekspertów Expandera jako jeden z najlepszych produktów finansowych 2006 roku. W podsumowaniu nowości na rynku karta Money.pl otrzymała najwyższą notę – pięć gwiazdek.
Karta Money.pl zyskała uznanie przede wszystkim za brak kosztów związanych z jej używaniem oraz za bezpieczeństwo. Jest to jedyna na rynku karta w praktyce całkowicie darmowa. Ponadto jest to karta chipowa, bezpłatnie ubezpieczona na wypadek utraty.
Produkt powstał w wyniku połączenia sił portalu finansowego Money.pl oraz Banku Zachodniego WBK. W Money.pl od lat doradzamy naszym czytelnikom, jak efektywnie zarządzać swoimi pieniędzmi. Znamy ich potrzeby, wiemy, czego poszukują najczęściej. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu naszego partnera, Banku Zachodniego, stworzyliśmy kartę, jakiej nie było na rynku – mówi Marta Smaga z portalu Money.pl.
Karta Money.pl to oferta dla wszystkich, zarówno dla osób o niewysokich dochodach – żeby otrzymać kartę wystarczy zarabiać 800 złotych, jak i dla osób zamożnych – maksymalny limit na karcie wynosi aż 50 tys. złotych. Eksperci ocenili, że karta Money.pl to idealne rozwiązanie dla osób, które często używają karty kredytowej i w całości spłacają zadłużenie.
Opinia ekspertów o karcie Money.pl: http://firma.money.pl/?sub=new&id=318
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.