Z początkiem stycznia 2015 roku z nową ofertą ruszyła platforma ebexo, oferując jako pierwsza w Polsce sklepy internetowe bez limitów na wszystkie parametry. Właściciele sklepów internetowych nie muszą już stawać przed dylematami związanymi z wyborem oferty i decydować, który z parametrów jest ważniejszy.

Wrocławska firma ebexo stworzyła jedną uniwersalną ofertę ze stałą miesięczną opłatą bez dodatkowych kosztów. Właściciel e-sklepu może dodać dowolną liczbę produktów, zamówień, adresów e-mail, nie ma też ograniczeń związanych z transferem danych czy przestrzenią dyskową. Dotychczas na polskim rynku e-commerce nie było tego typu oferty.
Rozwiązanie ofertowane przez ebexo jest zupełnie nowe, jednak sama firma może pochwalić się aż 8-letnim doświadczeniem w działalności na rynku e-commerce. To właśnie wieloletnia współpraca z właścicielami sklepów internetowych pozwoliła firmie wypracować zupełnie nowe rozwiązanie.
„Otwierając sklep internetowy właściciel od samego początku jest zmuszony do podjęcia wielu decyzji, które często warunkują osiągnięcie sukcesu w branży e-commerce. Zazwyczaj oferty dzielą się na plany abonamentowe o różnych funkcjach, parametrach i cenach. Jeśli jest to pierwszy sklep danej osoby, to często ma ona problem z dokładnym określeniem odpowiednich parametrów, wyborem oprogramowania czy efektywnego szablonu. Dlatego postanowiliśmy wyeliminować konieczność podejmowania wielu decyzji na starcie tworząc jedno rozwiązanie w modelu SaaS ze stałą miesięczną opłatą 99 zł netto bez dodatkowych kosztów i nielimitowanymi parametrami” – mówi Łukasz Strzelec, Dyrektor Zarządzający w ebexo.
Dynamiczny rozwój rynku e-commerce powoduje wzrost liczby sklepów internetowych, a tym samym konieczność wyróżnienia się. Marka ebexo przygotowała więc interesującą ofertę w zakresie budowania wizerunku sklepu, który ma obecnie kluczowe znaczenie dla rynkowego sukcesu. Ponownie, jako pierwsza w Polsce, wprowadza zamiast wielu szablonów, jeden wysokiej klasy wzorcowy projekt RWD (Responsive Web Design) sklepu, który jest zawsze indywidualnie dopasowany i oferowany w 12 równych ratach od 19 zł miesięcznie. Takie rozwiązanie eliminuje m.in. zjawisko wykorzystywania tych samych szablonów przez konkurencyjne sklepy. W takim samym modelu, właściciel sklepu będzie mógł także zadbać o profesjonalną identyfikację wizualną m.in. zamawiając projekt logo, a nawet pomysł na jego nazwę.
O ebexo
ebexo to pierwsza w Polsce platforma, służąca do kompleksowego zarządzania sklepami internetowymi, bez limitów na wszystkie parametry. Firma ma 8-letnie doświadczenie w branży e-commerce. Oferta skierowana jest zarówno do klientów otwierających pierwszy sklep, jak i dużych podmiotów gospodarczych decydujących się na zmianę oprogramowania. Wybrane wdrożenia firmy to: landersen.pl bezokularow.pl, sklep.myphone.pl, magialamp.pl, briju.pl, ekomaluch.pl, sztucer.pl czy soccerpoint.pl.
Więcej informacji na stronie: www.ebexo.pl
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...