Pierwsza w historii reklama telewizyjna Twittera

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

W niedzielę Twitter pokazał w amerykańskich mediach swoją pierwszą w historii reklamę telewizyjną. Reklama została wyemitowana „prawie na żywo” w trakcie transmisji z wyścigów NASCAR.

Pierwsza w historii reklama telewizyjna Twittera 1Bohaterem reklamówki był Brad Keselowski, który zrobił zdjęcie po zakończeniu wyścigu z kokpitu swego samochodu, wysyłając je jednocześnie do serwisu Twitter. Warto przypomnieć, że Brad Keselowski był bohaterem Twittera w lutym tego roku, kiedy to na bieżąco tweetował wszelkie informacje i zdjęcia dotyczące wypadku na wyścigu NASCAR Daytona 500. Jego komunikaty przyniosły mu ogromną popularność w serwisie, czego dowodem było ponad 100 tys. osób obserwujących jego wpisy.

Dodatkowym, niekonwencjonalnym elementem reklamy było umieszczenie w zakończeniu spotu adresu odsyłającego za pomocą tzw. hash tagu do wszelkich informacji na temat wyścigu.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nYz76M2vJnM

Jak informuje AllThingsD pojawienie się hash tagu #NASCAR jest zapowiedzią Twittera dotyczącą nowej formy reklamy w serwisie, której głównym elementem będzie właśnie popularny wśród użytkowników mikroblogów hash tag – słowo kluczowe. Będzie on odsyłał osoby zainteresowane danym produktem lub firmą do konkretnych treści na ich temat.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top