W niedzielę Twitter pokazał w amerykańskich mediach swoją pierwszą w historii reklamę telewizyjną. Reklama została wyemitowana „prawie na żywo” w trakcie transmisji z wyścigów NASCAR.
Bohaterem reklamówki był Brad Keselowski, który zrobił zdjęcie po zakończeniu wyścigu z kokpitu swego samochodu, wysyłając je jednocześnie do serwisu Twitter. Warto przypomnieć, że Brad Keselowski był bohaterem Twittera w lutym tego roku, kiedy to na bieżąco tweetował wszelkie informacje i zdjęcia dotyczące wypadku na wyścigu NASCAR Daytona 500. Jego komunikaty przyniosły mu ogromną popularność w serwisie, czego dowodem było ponad 100 tys. osób obserwujących jego wpisy.
Dodatkowym, niekonwencjonalnym elementem reklamy było umieszczenie w zakończeniu spotu adresu odsyłającego za pomocą tzw. hash tagu do wszelkich informacji na temat wyścigu.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nYz76M2vJnM
Jak informuje AllThingsD pojawienie się hash tagu #NASCAR jest zapowiedzią Twittera dotyczącą nowej formy reklamy w serwisie, której głównym elementem będzie właśnie popularny wśród użytkowników mikroblogów hash tag – słowo kluczowe. Będzie on odsyłał osoby zainteresowane danym produktem lub firmą do konkretnych treści na ich temat.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.