Pierwsza w historii reklama telewizyjna Twittera

W niedzielę Twitter pokazał w amerykańskich mediach swoją pierwszą w historii reklamę telewizyjną. Reklama została wyemitowana „prawie na żywo” w trakcie transmisji z wyścigów NASCAR.

Pierwsza w historii reklama telewizyjna Twittera 1Bohaterem reklamówki był Brad Keselowski, który zrobił zdjęcie po zakończeniu wyścigu z kokpitu swego samochodu, wysyłając je jednocześnie do serwisu Twitter. Warto przypomnieć, że Brad Keselowski był bohaterem Twittera w lutym tego roku, kiedy to na bieżąco tweetował wszelkie informacje i zdjęcia dotyczące wypadku na wyścigu NASCAR Daytona 500. Jego komunikaty przyniosły mu ogromną popularność w serwisie, czego dowodem było ponad 100 tys. osób obserwujących jego wpisy.

Dodatkowym, niekonwencjonalnym elementem reklamy było umieszczenie w zakończeniu spotu adresu odsyłającego za pomocą tzw. hash tagu do wszelkich informacji na temat wyścigu.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nYz76M2vJnM

Jak informuje AllThingsD pojawienie się hash tagu #NASCAR jest zapowiedzią Twittera dotyczącą nowej formy reklamy w serwisie, której głównym elementem będzie właśnie popularny wśród użytkowników mikroblogów hash tag – słowo kluczowe. Będzie on odsyłał osoby zainteresowane danym produktem lub firmą do konkretnych treści na ich temat.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry