Pierwsza w historii reklama telewizyjna Twittera

Opublikowano: 11 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

W niedzielę Twitter pokazał w amerykańskich mediach swoją pierwszą w historii reklamę telewizyjną. Reklama została wyemitowana „prawie na żywo” w trakcie transmisji z wyścigów NASCAR.

Pierwsza w historii reklama telewizyjna Twittera 1Bohaterem reklamówki był Brad Keselowski, który zrobił zdjęcie po zakończeniu wyścigu z kokpitu swego samochodu, wysyłając je jednocześnie do serwisu Twitter. Warto przypomnieć, że Brad Keselowski był bohaterem Twittera w lutym tego roku, kiedy to na bieżąco tweetował wszelkie informacje i zdjęcia dotyczące wypadku na wyścigu NASCAR Daytona 500. Jego komunikaty przyniosły mu ogromną popularność w serwisie, czego dowodem było ponad 100 tys. osób obserwujących jego wpisy.

Dodatkowym, niekonwencjonalnym elementem reklamy było umieszczenie w zakończeniu spotu adresu odsyłającego za pomocą tzw. hash tagu do wszelkich informacji na temat wyścigu.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nYz76M2vJnM

Jak informuje AllThingsD pojawienie się hash tagu #NASCAR jest zapowiedzią Twittera dotyczącą nowej formy reklamy w serwisie, której głównym elementem będzie właśnie popularny wśród użytkowników mikroblogów hash tag – słowo kluczowe. Będzie on odsyłał osoby zainteresowane danym produktem lub firmą do konkretnych treści na ich temat.

Robert ZarychtaPierwsza w historii reklama telewizyjna Twittera

Podziel się!

O autorze

robert