Po dwunastu miesiącach działalności, pomarańczowy telefon Link4 na dobre zadomowił się na rynku polskich ubezpieczeń komunikacyjnych. Telefoniczne ubezpieczenie samochodu wybrało już ponad 60 tysięcy kierowców w całej Polsce.
„Rok temu, Link4 wprowadziło ubezpieczenia direct jako nowy, zupełnie nieznany w Polsce sposób zawierania ubezpieczeń komunikacyjnych. Już po pół roku działalności osiągnęliśmy około 0,5 procenta udziału w rynku. Według ostatnio przeprowadzonych badań, Link4 jest rozpoznawane przez 79 procent kierowców z naszej grupy docelowej”, powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes zarządu Link4 TU SA.
Rosnąca popularność ubezpieczeń direct wśród kierowców to dynamiczny rozwój struktury Link4; w styczniu 2003 roku w firmie pracowało 105 osób. Obecnie Link4 zatrudnia 206 pracowników.
W ciągu pierwszego roku obecności Link4 na rynku, konsultanci Centrum Obsługi Klientów odbyli rozmowy z ponad 600 tysiącami osób, które postanowiły sprawdzić ofertę ubezpieczeń direct, omówić szczegóły warunków ubezpieczenia lub kupić polisę. Konsultanci Centrum Obsługi Klientów Link4 oddzwonili do potencjalnych klientów ponad 440 tysięcy razy. W sumie konsultanci Link4, w roku 2003, spędzili 65 tysięcy godzin non stop rozmawiając z kierowcami z całej Polski.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.