Po dwunastu miesiącach działalności, pomarańczowy telefon Link4 na dobre zadomowił się na rynku polskich ubezpieczeń komunikacyjnych. Telefoniczne ubezpieczenie samochodu wybrało już ponad 60 tysięcy kierowców w całej Polsce.
„Rok temu, Link4 wprowadziło ubezpieczenia direct jako nowy, zupełnie nieznany w Polsce sposób zawierania ubezpieczeń komunikacyjnych. Już po pół roku działalności osiągnęliśmy około 0,5 procenta udziału w rynku. Według ostatnio przeprowadzonych badań, Link4 jest rozpoznawane przez 79 procent kierowców z naszej grupy docelowej”, powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes zarządu Link4 TU SA.
Rosnąca popularność ubezpieczeń direct wśród kierowców to dynamiczny rozwój struktury Link4; w styczniu 2003 roku w firmie pracowało 105 osób. Obecnie Link4 zatrudnia 206 pracowników.
W ciągu pierwszego roku obecności Link4 na rynku, konsultanci Centrum Obsługi Klientów odbyli rozmowy z ponad 600 tysiącami osób, które postanowiły sprawdzić ofertę ubezpieczeń direct, omówić szczegóły warunków ubezpieczenia lub kupić polisę. Konsultanci Centrum Obsługi Klientów Link4 oddzwonili do potencjalnych klientów ponad 440 tysięcy razy. W sumie konsultanci Link4, w roku 2003, spędzili 65 tysięcy godzin non stop rozmawiając z kierowcami z całej Polski.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.