1000 klientów obsługuje już firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce. Większość z nich to duże i średnie firmy, działające na terenie Warszawy i korzystające z usługi dostępu do internetu
.
„Jesteśmy dumni, że tak wielu klientów obdarzyło nas swoim zaufaniem. Nie ukrywam, że jest to dla nas duży sukces. Rozwijamy się znacznie szybciej niż zakładaliśmy, a tak dynamiczny wzrost pozwoli nam na systematyczne uzupełnianie oferty o nowe produkty. Chciałbym podkreslić również, że stale doskonalimy jakość naszych usług i pracujemy nad dostosowaniem oferty do indywidualnych potrzeb klientów.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor ds. Relacji biznesowych w Crowley Data Poland.
W ciągu roku 2001 firma pozyskała 500 klientów. Średnie tempo pozyskiwania klientów w roku 2002 jest zatem dwukrotnie wyższe. Większość klientów sieci Crowley znajduje się w Warszawie (52%) i w Trójmieście (15%). Firma świadczy również usługi dla klientów w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Wśród odbiorców usług Crowley Data Poland znajdują się m.in. Rafineria Gdańska, Fazer Polska, C.Hartwig, Nordea Bank, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Poczta Polska, Urząd Marszałkowski, Stocznia Nauta, Sąd Okręgowy w Gdańsku, GE Capital Bank oraz najwięksi operatorzy telekomunikacyjni.
Aż 24% klientów sieci Crowley to firmy usługowe, zaś ponad 14% handlowe. Instytucje finansowe stanowią prawie 5% klientów, a administracja państwowa 2,7%. W portfolio klientów dominują firmy duże oraz średnie.
Wśród usług oferowanych przez firmę Crowley Data Poland największym zainteresowaniem cieszy się dostęp do internetu: korzysta z niego aż 70% klientów. Rośnie również liczba użytkowników VPN: miejski i międzymiastowy użytkuje już 13% odbiorców. Wiele firm wykorzystuje także kanały cyfrowe oraz łącza transmisji danych. Klienci wybierają najczęściej łącza o najwyższej przepływności: 2 Mb, najmniej – bo tylko 15% odbiorców – korzysta z łącz 1 Mb.
W maju Crowley Data Poland ujednolicił markę z międzynarodową grupą kapitałową. Obecna nazwa – Crowley – jest zgodna z nazewnictwem stosowanym w firmach należących do George’a Crowley’a. Tym samym firma zrezygnowała z dotychczasowej nazwy sieci bezprzewodowej DATASTAR i promuje ją pod jednolitą marką CROWLEY. Zmianie marki towarzyszy nowe hasło firmy: „Są sieci idealne”. Wszystkie podejmowane przez firmę Crowley działania marketingowe miały na celu odświeżenie wizerunku, podkreślenie wysokiej wiarygodności, jakości oraz stabilności działania sieci. Bez zmian pozostało logo firmy, które uzupełniono o nową nazwę i hasło przewodnie.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.