Pierwszy milion pożyczony za pośrednictwem Monetto.pl

Opublikowano: 27 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Użytkownicy serwisu pożyczek bezpośrednich Monetto.pl pożyczyli pierwszy milion złotych. Zainwestowane środki są systematycznie zwracane. Po 4 miesiącach działalności serwisu poziom spłat sięga 97% ich wartości.
Od początku działania serwisu zarejestrowało się na nim ponad 8000 użytkowników. Odbyło się 1450 aukcji. Udzielono ok. 440 pożyczek, których średnia wartość wynosiła blisko 2300 złotych. Pożyczkobiorcami były najczęściej osoby w wieku 30 – 50 lat, mieszkańcy małych miast i wsi, którzy pożyczali pieniądze głównie na pokrycie bieżących wydatków, zakup sprzętu AGD/RTV i komputerów. Inwestorzy to w większości ludzie młodzi (25-30 lat) mieszkający w dużych miastach.

Jestem zadowolony z osiągnięcia takiego poziomu pożyczek w tak krótkim czasie – mówi Łukasz Banach Prezes Zarządu spółki Prender twórcy Monetto.pl – Jednak naszym głównym priorytetem jest utrzymanie wysokiego poziomu spłat, bo ten pożyczony milion musi być teraz zwrócony. Serwisy, na których poziom spłat jest mniejszy niż 80% postępują nieodpowiedzialnie. Działają na szkodę inwestorów i całej branży– dodaje.

Poza bezpieczeństwem zadbano również o wygodę użytkowników. Pojawił się segment NK przeznaczony dla tych pożyczkobiorców, którzy nie chcą poddawać się procedurze weryfikacji finansów.

W przyszłości twórcy Monetto.pl zamierzają wprowadzić także szereg zmian w sferze wizualnej i nawigacyjnej serwisu. Planowana jest również rozszerzona współpraca z serwisami typu e-commerce, poprzez którą Monetto.pl chce pozyskiwać nowych użytkowników. W ostatnich dniach nawiązana została współpraca z jedną z czołowych porównywarek cen – Kupujemy.pl.

Sylwester KozakPierwszy milion pożyczony za pośrednictwem Monetto.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.