1 października odbyło się w wirtualnym świecie Second Krakow spotkanie na żywo z Pierwszym Polskim Politykiem w SL, którym okazał się być krakowski Radny Mirosław Gilarski.
O godz. 14-tej, w swoim wirtualnym biurze Mirosław Gilarski spotkał się z dziennikarzami oraz wyborcami, odpowiadał na pytania gości, m.in. skąd pomysł na kampanię wyborczą właśnie w Second Life, rozmawiał na temat swojego programu a przede wszystkim ujawnił, kim jest w realnym świecie. Do poniedziałkowej konferencji był bowiem w SL anonimowym avatarem. Od momentu otwarcia biura 28 września rozmawiał z użytkownikami SL, poznawał ich opinię na temat programu i dowiadywał się, czego oczekują od kandydatów do Sejmu RP.
– Spotkanie w Second Life było dla mnie bardzo emocjonujące. Za avatarami, które pojawiły się w moim biurze stali dziennikarze i użytkownicy SL, zadawali mi różne, często trudne, a nawet złośliwe pytania. Jednak cieszę się, że wybrałem tą platformę na inaugurację kampanii wyborczej do Sejmu. Zależy mi by zaprezentować się od strony dokonań w Krakowie, a także zwrócić uwagę na
to, że jestem dobrze przygotowany do pełnienia mandatu poselskiego, zyskać sobie tym samym przychylność wyborców, tych z SL, oraz tych, którzy dzięki
wzmiankom w mediach o mojej aktywność w SL dowiedzą się, że kandyduję do Sejmu RP – powiedział Mirosław Gilarski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.