Wirtualna Polska obchodzi jubileusz 15 lat istnienia. Właśnie wystartowała kampania reklamowa portalu. Na stronie głównej WP można już podziwiać świąteczne, stworzone (i wybrane) przez użytkowników logo, a w specjalnym serwisie 15lat.wp.pl – zobaczyć wideożyczenia urodzinowe Zarządu dla internautów. Ponadto, za pomocą porównywarki tanio.pl można nabyć 15 atrakcyjnych produktów po dużo niższych cenach. Wkrótce ruszy też wyjątkowy – urodzinowy – bloog, pisany przez pracowników WP.
Wirtualna Polska pojawiła się w rodzimej, wtedy jeszcze bardzo raczkującej, Sieci 15 lat temu, jako pierwszy polski portal internetowy. Od początku swój sukces zawdzięcza internautom, zawsze chętnie odwiedzającym jej strony oraz pracownikom – ich zaangażowaniu, pomysłom, działaniom. Dlatego, świętując 15 urodziny, to na nich portal skupia szczególną uwagę.
WP swoje 15-lecie zaczęła celebrować już w lipcu. To wtedy wystartował specjalny, jubileuszowy serwis 15lat.wp.pl. Wraz z witryną ruszył konkurs skierowany do użytkowników na urodzinowe logo portalu. Internauci przygotowali 1100 projektów. To również czytelnicy WP decydowali o tym, który projekt zwycięży, a tym samym przez trzy miesiące świętowania 15-lecia (październik-grudzień) będzie prezentowany na stronie głównej portalu. Zwycięski zdobył ponad 12 tysięcy głosów i od 1 października jest wizytówką Wirtualnej Polski.
Teraz serwis został wzbogacony m.in. o wyjątkowe wideożyczenia, składane internautom przez Zarząd WP. Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski i Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski, wspominają też historię portalu, najpiękniejsze i najtrudniejsze momenty, składają podziękowania pracownikom i użytkownikom.
Warto podkreślić, że to właśnie użytkownicy, a także pracownicy WP są bohaterami urodzinowej kampanii online’owej. Na jej potrzeby stworzono kilkanaście kreacji, których bohaterowie hucznie obchodzą 15 urodziny portalu (stąd w kreacjach girlandy, kolorowe baloniki, bańki mydlane, urodzinowe świeczki, itp.) Kampania displayowa, wykorzystująca kreacje double billboard i toplayer, obejmuje zasięgiem cały portal i potrwa do 31 października.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.