Zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa w prasie, Internecie i na billboardach oraz wzbogacenie oferty konta Inteligo o nowe produkty przy jednoczesnym utrzymaniu wygody i atrakcyjnych warunków korzystania z konta – to najważniejsze plany PKO Banku Polskiego SA oraz Inteligo Financial Services S.A. na najbliższy czas.
Konto Inteligo od 1 listopada bieżącego roku jest prowadzone przez PKO Bank Polski SA – krajowego potentata bankowości detalicznej. Połączenie już procentuje. Klienci Inteligo otrzymali dostęp do największej w Polsce sieci placówek i bankomatów, z których mogą korzystać za darmo.
Oferta konta Inteligo zostanie wzbogacona w przyszłym roku o nowe produkty. W pierwszym kwartale klientom Inteligo zostanie zaoferowana platforma do zarządzania finansami osobistymi, umożliwiającą zakup i sprzedaż jednostek uczestnictwa Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, która zostanie zaoferowana wspólnie z PKO Credit Suisse. Klienci Inteligo otrzymają również nowy kredyt gotówkowy, który zastąpi dotychczasowy kredyt oferowany z GE Capital Bank S.A.
Jacek Obłękowski, Członek Zarządu PKO Banku Polskiego SA, nie ma wątpliwości, że z efektu synergii będzie czerpać także PKO BP SA: – Połączenie PKO BP, posiadającego wszechstronną ofertę oraz największą w kraju sieć placówek i bankomatów, z nowoczesnością i wygodą konta Inteligo daje nam możliwość stworzenia atrakcyjnej oferty bankowej, zarówno dla klientów indywidualnych jak i małych firm.
Jednym z najistotniejszych działań Inteligo w bieżącym roku jest nowa kampania reklamowa pod hasłem „Wybierz wygodę”, która rozpocznie się 15 listopada 2002 i potrwa do końca roku. Kampania będzie podkreślać wygodę i oszczędność czasu, jaką niesie ze sobą korzystanie z konta Inteligo oraz bezpośrednie korzyści, jakie płyną dla klientów z przyłączenia przez PKO BP SA, lidera rynku tradycyjnej bankowości detalicznej, marki Inteligo – lidera bankowości elektronicznej.
Reklama ukaże się w głównych dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach, a także w portalach internetowych, popularnych serwisach finansowych oraz na billboardach w ośmiu największych miastach Polski.
– Marka Inteligo zyskuje wsparcie banku, który cieszy się ogromnym zaufaniem klientów i jest synonimem bezpieczeństwa i stabilności. Ten krok zbliża ofertę konta Inteligo do ideału, bo pozwala nam połączyć najlepsze cechy bankowości klasycznej i bezpośredniej. Klienci to doceniają. Świadczą o tym wyniki badań i bezpośrednie reakcje Klientów – powiedział Tomasz Kaźmierowski, Członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.