Silnym sportowym emocjom dali wyraz kibicie, którzy podczas meczu Ligii Mistrzów, w którym zmierzyły się Barcelona i Chelsea, ustanowili rekord sportowych tweetów wysłanych na sekundę.
13 684 – to nowy rekord Twittera w sportowych komunikatach wysłanych w jednej sekundzie. Ustanowiony został bezpośrednio po golu zdobytym przez Fernando Torresa, który dał Chelsea remis i ostatecznie zwycięstwo w półfinale.
Fani piłki nożnej pokonali tym samym miłośników futbolu amerykańskiego. Dotychczasowy rekord należał bowiem do widzów rozgrywek SuperBowl, który wysłali 12 233 tweetów na sekundę.
Twitter poinformował również, że brazylijski piłkarz Kaka, grający w barwach Realu Madryt, jako pierwszy sportowiec zyskał ponad 10 mln osób śledzących. Najwięcej – 23 mln – „followersów” ma wciąż Lady Gaga.
Warto przy tej okazji wspomnieć, że główny (nie tylko sportowy) rekord w tweetach wysłanych na sekundę został ustanowiony w grudniu ubiegłego roku. 25 088 komunikatów w jednej chwili wysłali widzowie klasycznej animacji „Laputa – podniebny zamek”, którzy w amerykańskiej telewizji mogli zobaczyć film po raz pierwszy.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.