Silnym sportowym emocjom dali wyraz kibicie, którzy podczas meczu Ligii Mistrzów, w którym zmierzyły się Barcelona i Chelsea, ustanowili rekord sportowych tweetów wysłanych na sekundę.
13 684 – to nowy rekord Twittera w sportowych komunikatach wysłanych w jednej sekundzie. Ustanowiony został bezpośrednio po golu zdobytym przez Fernando Torresa, który dał Chelsea remis i ostatecznie zwycięstwo w półfinale.
Fani piłki nożnej pokonali tym samym miłośników futbolu amerykańskiego. Dotychczasowy rekord należał bowiem do widzów rozgrywek SuperBowl, który wysłali 12 233 tweetów na sekundę.
Twitter poinformował również, że brazylijski piłkarz Kaka, grający w barwach Realu Madryt, jako pierwszy sportowiec zyskał ponad 10 mln osób śledzących. Najwięcej – 23 mln – „followersów” ma wciąż Lady Gaga.
Warto przy tej okazji wspomnieć, że główny (nie tylko sportowy) rekord w tweetach wysłanych na sekundę został ustanowiony w grudniu ubiegłego roku. 25 088 komunikatów w jednej chwili wysłali widzowie klasycznej animacji „Laputa – podniebny zamek”, którzy w amerykańskiej telewizji mogli zobaczyć film po raz pierwszy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.