W grę portalu Gazeta.pl – Piłkarzyki – gra już 40 tys. miłośników futbolu. Założono 3 tys. lig prywatnych.
Gra polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy ligi polskiej. Każdy internauta może zostać prezesem, kupować i sprzedawać zawodników i zmieniać skład do każdej kolejki w zależności od tego, jakie wyniki wybrani przez gracza piłkarze osiągają na prawdziwym boisku. Zabawa skierowana jest do wszystkich, którzy chcą sprawdzić swoją znajomość polskiej piłki, przekonać się na własnej skórze jak trudno być selekcjonerem i stworzyć profesjonalną, zwycięską drużynę.
Nowością w tej edycji gry są sponsorzy (GE Bank Mieszkaniowy, Elf i mBank), którzy wirtualnymi pieniędzmi „finansują” poszczególne drużyny.
Na zwycięzcę czeka skuter Gilera Ice 50.
Patroni medialni: Radio Eska i Canal+.
Piłkarzyki to największa sportowa gra fantasy w polskim internecie. To już jej druga edycja – w poprzedniej, wiosną 2002 r., wzięło udział 12 tys. uczestników. Zarówno Piłkarzyki jak i „Wygraj Ligę”, gra „Gazety Wyborczej”, wykorzystują bazę statystyk piłkarskich zbieranych przez dzienniakrzy „Gazety” w całej Polsce.
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.