Piotr Majcherkiewicz, jeden ze współzałożycieli i udziałowiec Grupera został prezesem spółki.
Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Gruper Sp. z o.o. podjęło decyzje mające na celu wzmocnienie kompetencji technologicznych w zarządzie spółki. Piotr Majcherkiewicz, jako nowy prezes, będzie odpowiadać za rozwój technologii oraz zasobów informatycznych serwisu. W skład zarządu wchodzą również Tomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk, którzy dotychczas kierowali firmą.
W niecałe dwa lata stworzyliśmy serwis mający w swojej bazie ponad 1,5 milionów użytkowników, sprzedaliśmy ponad milion kuponów i staliśmy się największym lokalnym serwisem grupowych zakupów w Europie Środkowo–Wschodniej. Czas na nowe otwarcie i bliższą współpracę wszystkich udziałowców. Rosnąca skala biznesu to coraz większe wyzwania organizacyjne i technologiczne. Piotr Majcherkiewicz będzie nas wspierał w zdobywaniu nowych obszarów rynku i realizowaniu śmiałych planów rozwoju – mówi Tomasz Dalach, członek zarządu Grupera i jego pierwszy prezes.
Kontynuacja polityki, która przyniosła firmie dotychczasowy sukces oraz połączenie sił i doświadczeń całego zarządu w tworzeniu i realizacji nowych strategii – to koncepcja działania na najbliższy czas – mówi Piotr Majcherkiewicz, nowy Prezes Gruper.pl.
Gruper planuje intensywny rozwój w kierunku nowych branż i segmentów rynku, wprowadzanie rozwiązań wpieranych przez nowoczesne technologie, a także wejście w inne niż dotąd obszary e-commerce.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.