Piotr Winiarz odpowiada za sprzedaż w GoldenAd

Opublikowano: 19 czerwca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Piotr Winiarz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w GoldenAd, sieci reklamowej działającej w obszarze performance marketingu. Będzie też nadzorował operacyjną działalność firmy.

GoldenAdPiotr Winiarz dołączył do Grupy Click House (tworzą ją dwie spółki: Click House i GoldenAd) na początku bieżącego roku. Jako Business Unit Manager odpowiadał za przygotowanie nowych projektów biznesowych oraz wsparcie projektów już prowadzonych. Kilka miesięcy temu zastąpił na stanowisku dyrektora sprzedaży w GoldenAd Agatę Zimkę.

Piotr przejął po Agacie nadzór nad sprzedażą w GoldenAd, a także podjął się przeprowadzenia koniecznych zmian organizacyjnych. De facto nadzoruje sprzedaż i bieżące działania operacyjne w GoldenAd już od kilku miesięcy, jest to więc usankcjonowanie stanu trwającego od jakiegoś czasu – powiedział Paweł Sypczuk, prezes obu spółek tworzących Grupę Click House.

Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz SGH. Był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl. Pracował także w spółkach internetowych grupy ZPR: Afilo i IDMnet. Bezpośrednio przed dołączeniem do Click House związany był z Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.

Sylwester KozakPiotr Winiarz odpowiada za sprzedaż w GoldenAd

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.