Piotr Winiarz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w GoldenAd, sieci reklamowej działającej w obszarze performance marketingu. Będzie też nadzorował operacyjną działalność firmy.
Piotr Winiarz dołączył do Grupy Click House (tworzą ją dwie spółki: Click House i GoldenAd) na początku bieżącego roku. Jako Business Unit Manager odpowiadał za przygotowanie nowych projektów biznesowych oraz wsparcie projektów już prowadzonych. Kilka miesięcy temu zastąpił na stanowisku dyrektora sprzedaży w GoldenAd Agatę Zimkę.
Piotr przejął po Agacie nadzór nad sprzedażą w GoldenAd, a także podjął się przeprowadzenia koniecznych zmian organizacyjnych. De facto nadzoruje sprzedaż i bieżące działania operacyjne w GoldenAd już od kilku miesięcy, jest to więc usankcjonowanie stanu trwającego od jakiegoś czasu – powiedział Paweł Sypczuk, prezes obu spółek tworzących Grupę Click House.
Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz SGH. Był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl. Pracował także w spółkach internetowych grupy ZPR: Afilo i IDMnet. Bezpośrednio przed dołączeniem do Click House związany był z Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.