Od początku nowego roku do agencji marketingu internetowego Click House dołączył Piotr Winiarz, który będzie odpowiadał przygotowanie i rozwój nowych projektów biznesowych oraz wsparcie aktualnie prowadzonych.
Piotr wnosi do zespołu nie tylko doświadczenie, kompetencję i wiedzę, ale również konkretne pomysły, które mają w przyszłości zaowocować poszerzeniem portfolio agencji. Dołączenie Piotra do zespołu ma związek z realizowanym sukcesywnie procesem budowy Grupy Click House, zarówno w wymiarze reorganizacji struktur, jak i budowy nowych podmiotów – powiedział Rafał Szmitrowski, który odpowiada za strategiczne działania agencji.
Wcześniej Piotr Winiarz był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl, pracował w Afilo i IDMnet. Pracował również w Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.
Wpisy promowane
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!