Od początku nowego roku do agencji marketingu internetowego Click House dołączył Piotr Winiarz, który będzie odpowiadał przygotowanie i rozwój nowych projektów biznesowych oraz wsparcie aktualnie prowadzonych.
Piotr wnosi do zespołu nie tylko doświadczenie, kompetencję i wiedzę, ale również konkretne pomysły, które mają w przyszłości zaowocować poszerzeniem portfolio agencji. Dołączenie Piotra do zespołu ma związek z realizowanym sukcesywnie procesem budowy Grupy Click House, zarówno w wymiarze reorganizacji struktur, jak i budowy nowych podmiotów – powiedział Rafał Szmitrowski, który odpowiada za strategiczne działania agencji.
Wcześniej Piotr Winiarz był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl, pracował w Afilo i IDMnet. Pracował również w Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!