Dwa lata temu Ministerstwo Finansów ogłosiło start programu e-PIT. Do dziś skorzystało z niego zaledwie pół procent podatników. Na system e-deklaracji wydano już 50,46 mln złotych, a przez najbliższe cztery lata na programy e-deklaracje i e-podatki rząd chce wydać kolejne 460 milionów – wylicza Money.pl.
Możliwość rozliczenia się z urzędem skarbowym drogą elektroniczną pojawiła się przy zeznaniach za rok 2007. Ale wtedy z elektronicznych formularzy PIT-37 – przy których niezbędny był kosztowny podpis elektroniczny – skorzystało zaledwie 101 podatników nie będących przedsiębiorcami.
W tym roku – gdy umożliwiono im zdalne rozliczanie się z fiskusem bez e-podpisu – było ich już ponad 84 tysiące – wynika z raportu Money.pl. To jednak zaledwie pół procent wszystkich podatników, którzy osobiście, bez pośrednictwa ZUS lub pracodawcy, składali w tym roku roczny PIT.
http://msp.money.pl/wiadomosci/podatki/artykul/e-fiskus;za;pol;miliarda;zlotych,243,0,550131.html
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.