Agencja interaktywna OS3 multimedia przygotuje oficjalny portal olimpijski na zlecenie Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Serwis znajdzie się pod adresem www.olimpijski.pl.
Polski Komitet Olimpijski powierzył realizację projektu OS3 multimedia bazując na jej doświadczeniu i kompetencji oraz budzącym zainteresowanie podejściu do sposobów projektowania.
– Wspólnie z OS3 multimedia skupimy się na stworzeniu użytecznego i przyjaznego dla internautów serwisu, dzięki któremu każdy zainteresowany będzie mógł w łatwy sposób dotrzeć do potrzebnych mu informacji. Portal musi być przede wszystkim czytelny i funkcjonalny, a jednocześnie zachęcający do powrotu na stronę. Jesteśmy przekonani, że nowy serwis www.olimpijski.pl w wykonaniu OS3 multimedia, spełni oczekiwania PKOl’u i fanów sportu – powiedział Ireneusz Kutyła, Dyrektor Marketingu
www.olimpijski.pl będzie oficjalnym portalem Polskiego Komitetu Olimpijskiego związanym z Igrzyskami Olimpijskimi Pekin 2008.
Serwis ma stać się kompendium wiedzy na temat Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, najrzetelniejszym źródłem informacji i newsów, niejednokrotnie przekazywanych bezpośrednio z centrum wydarzeń.
OS3 multimedia odpowiada za kreację i realizację portalu www.olimpijski.pl. Polski Komitet Olimpijski zajmie się merytoryczną zawartością portalu. Serwis www.olimpijski.pl ruszy wiosną 2008 roku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.