Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Poznaniu uruchomiło nowy serwis internetowy pks.poznan.pl.
Obok pełnej oferty, informacji o firmie oraz wykorzystywanym taborze autokarowym użytkownicy sieci znajdą tam również interaktywne mechanizmy pozwalające dokładnie zaplanować swoją podróż.
W szczególności klienci PKS mogą sprawdzić aktualny rozkład jazdy autobusów, zapoznać się z trasą przejazdu i ceną biletu obowiązującą dla wybranego połączenia. Pierwszym krokiem w kierunku sprzedaży biletów on-line jest możliwość zamówienia biletu miesięcznego na wskazanej trasie.
Nowy serwis PKS zrealizowany został przez poznańską agencję Gammanet z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią CMS web kameleon.
http://www.pks.poznan.pl
http://www.webkameleon.com
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.