Plany rozwoju Lakron Polska

Opublikowano: 13 maja 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Powstała w 1999 roku spółka Lakron Polska – dostawca kompleksowych usług wspomagających prowadzenie biznesu, ogłosiła plany rozwoju dotychczasowych działań i podjęcia nowych inwestycji. Najważniejszym celem firmy jest budowa silnej pozycji oraz poszerzenie zakresu działań w obszarach stanowiących podstawową działalność firmy to jest: obsługa rachunkowo-księgowa, pomoc prawna, usługi instant office oraz doradztwo i realizacja rozwiązań informatycznych.

Do końca 2003 roku Lakron Polska planuje uruchomienie trzech nowych oddziałów zlokalizowanych w Poznaniu, Katowicach oraz Gdańsku celem świadczenia usług dla tamtejszych klientów oraz filii firm obecnie współpracujących z Lakron Polska.

„Dotychczasowa działalność firmy koncentrowała się głównie w obrębie województwa mazowieckiego. Poza polskimi przedsiębiorcami, odbiorcami naszych usług są cudzoziemcy i inwestorzy zagraniczni. We współpracy z nami cenią przede wszystkim kompleksowość oferty oraz profesjonalną i kompetentną obsługę. Stworzenie biur regionalnych to naturalna kontynuacja obranego kierunku działania. Wierzymy, że uda się nam przenieść zdobyte doświadczenia na nowe obszary.” – twierdzi Marcin Kargul, Dyrektor Zarządu Lakron Polska Sp. z o.o.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, plany na rok 2004 obejmują dalsze rozszerzanie działalności oraz przygotowanie firmy do sprawnego funkcjonowania w strukturach Unii Europejskiej.

„Zdajemy sobie sprawę, że realizacja tych planów wymaga dużo wysiłku i znaczących inwestycji związanych min. z pozyskaniem i rozwojem kadr oraz doskonaleniem wewnętrznych struktur i procedur. Dlatego już teraz staramy się odpowiednio do tego przygotować.” – wyjaśnia Marcin Kargul.

http://www.lakron.pl

Sylwester KozakPlany rozwoju Lakron Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.