Płatne subskrypcje w Internecie zaakceptowane

Płatne subskrypcje internetowe przynoszą coraz większe dochody– tak wynika z kwartalnika The Content Matrix, wydawanego przez Intermarket Group. Zdecydowanym liderem jest NCsoft– koreańska firma specjalizująca się grach online z ponad 4 mln subskrybentami. W czołówce firm znajduje się również DowJones (informacje giełdowe) i Match.com (serwis kojarzący osoby o podobnych zainteresowaniach)

Płatne subskrypcje w Internecie zaakceptowane 1
Liczba subskrybentów w danych serwisach

Zwrócić należy również na szczególną rolę portali internetowych- Yahoo! (mający obecnie 7 płatnych serwisów) i Lycos (matchmaker.com i Lycos Rhapsody z muzyką do ściągania)- portale te również są w czołówce prezentowanego rankingu.

W raporcie analizowano ponad 100 płatnych serwisów. W większości (71% badanych serwisów) treści eksluzywne dostępne są tylko w Internecie.

źródło: Intermarket Group

Wpisy promowane

Wydarzenia

e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry