Jako coraz powszechniejsza forma finalizowania transakcji, płatności odroczone powoli stają się standardem w sklepach e-commerce. Dlaczego jest to dogodne rozwiązanie zarówno dla klientów, jak i sprzedających?
Jeszcze nie tak dawno płatności za pomocą karty bądź dokonanie szybkiego przelewu stanowiło jedyne opcje sfinalizowania transakcji w sklepach e-commerce. Dziś opcji jest już znacznie więcej. Możemy płacić BLIK-iem, wybrać płatność rozłożoną na raty 0% lub płatności odroczone. Te ostatnie zyskują coraz większą popularność z uwagi na szeroki przekrój korzyści. To wariant korzystny zarówno dla sprzedającego, jak i kupującego. Polega na odroczeniu płatności na konkretny okres – najczęściej 30 dni. Wybierając go, możesz sfinalizować transakcję i dokonać zamówienia bez opłacania całości.
Płatności odroczone – korzyści dla kupującego
W przypadku klientów sklepów e-commerce zdecydowanie można mówić o szerokim przekroju korzyści. Komfortowa płatność to najważniejsza z nich. Wydłużenie terminu płatności nie generuje żadnych dodatkowych kosztów, co jest istotną zaletą dla wszystkich osób, którym zależy na oszczędności. Kwoty zamówień na płatnościach odroczonych mogą być dość duże – maksymalny pułap cenowy to aż 5000 zł! Transakcje można spłacać również w ratach – 3×4%, 6×3% bądź 12×1,75%. To bardzo dogodne oprocentowanie, które pozwala dokonać wymarzonego zakupu bez zbędnych wyrzeczeń.
Płatności odroczone – korzyści dla sprzedającego
W przypadku sprzedających, korzyści jest równie wiele. Przede wszystkim, wprowadzając tę opcję płatności, mogą oni liczyć na przyciągnięcie ilości zainteresowanych klientów i zwiększenie sprzedaży. Wprowadzenie metody płatności odroczonej zmniejsza również ilość porzuconych koszyków, zwiększając wzrost konwersji. Korzyścią dla sklepów jest również to, że zintegrowanie takiej formuły płatności ze swoim systemem nie jest trudne. Co ważne, sprzedawca nie jest obciążony ryzykiem – kredytowanie obsługuje system płatności, jak https://www.przelewy24.pl/.
Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/paypo.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.