Płatny newsletter Reportera

Opublikowano: 2 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Reporter.pl uruchomił płatny dziennik „WebNEWS Biznes”, który zawiera przegląd najnowszych wydarzeń biznesowych w Polsce i na świecie dotyczących szeroko pojętej branży internetowej i telekomunikacyjnej.

Nowy dziennik rozsyłany jest wyłącznie pocztą elektroniczną i obejmuje newsy oraz artykuły pochodzące z kilkudziesięciu serwisów polskich i światowych. Dziennik zawiera krótkie zajawki oraz odnośniki kierujące prosto do najciekawszych informacji z rynku ISP, telekomów, firm internetowych, agencji interaktywnych, nowych mediów, dotcomów, portali czy znanych serwisów.

„WebNEWS Biznes” to również analizy rynku, raporty, badania, statystyki, trendy, opinie ludzi z branży i ciekawostki. Wiele miejsca zajmuje marketing sieciowy, reklama oraz e-commerce, nie brakuje informacji o prawie internetowym, zarządzaniu, wyszukiwarkach, nowych technologiach i cyberkulturze.

– „WebNEWS Biznes” jest narzędziem pracy dla szefów firm, doradców, dziennikarzy, managerów, marketingowców, webmasterów, webdeveloperów czy właścicieli serwisów WWW. Każde wydanie wysyłamy późnym wieczorem, co gwarantuje aktualny przegląd sytuacji rano, zaraz po przyjściu do biura. – mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu.

Nowa usługa rozszerza dotychczasowy, wciąż bezpłatny serwis WebNEWS, w którym od lat publikowane są codziennie informacje dotyczące branży internetowej. Przegląd jest obiektywny i nie ogranicza się do kilku mediów. Nie trzeba odwiedzać codziennie różnych serwisów i prenumerować dziesiątki newsletterów – wystarczy zamówić „WebNEWS Biznes”„.

Jest też możliwość bezpłatnego sprawdzenia dziennika. Bezpłatna prenumerata obejmuje 5 dni, w czasie których użytkownik otrzyma pełne wydanie „WebNEWS Biznes” zawierające przegląd wydarzeń z Polski i ze świata.

http://web.reporter.pl/webnews/biznes/

Sylwester KozakPłatny newsletter Reportera

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.