PLAY stawia na Mobilne Gadu

Miłośnicy mobilnych technologii mogli od początku maja korzystać z bezpłatnej wersji komunikatora Gadu-Gadu na telefony komórkowe i urządzenia przenośne. Wprowadzenie oferty było możliwe dzięki operatorowi sieci PLAY, który sponsorując użytkownikom wersje mobilne komunikatora, chciał dotrzeć do licznej społeczności, pasjonatów internetowych pogaduszek.
Na czym polega niezwykłość kampanii PLAY w Mobilnym Gadu?

Jest to pierwsza tego typu kampania, przygotowana przez Zed Digital (departament ZenithOptimedia) wykorzystująca zmianę wyglądu całej aplikacji. Dzięki sieci Play użytkownicy Mobilnego Gadu mogli korzystać bezpłatnie przez cały miesiąc z komunikatora w komórkach.

Działania promocyjne objęły emisję banerów oraz przede wszystkim zmianę wyglądu komunikatora, przy wykorzystaniu niestandardowych możliwości reklamowych oferowanych przez Gadu-Gadu. Skórka w charakterystycznych dla PLAY fioletowo-białych kolorach pojawiła się we wszystkich wersjach Mobilnego Gadu.

PLAY stawia na Mobilne Gadu 1

Cel kampanii to promowanie najnowszej oferty sieci Play wśród użytkowników telefonów komórkowych. Pomysł narodził się z potrzeby niestandardowego zaplanowania kampanii oraz potrzeby dotarcia do określonej grupy docelowej – użytkowników, których cechuje dobra znajomość rynku telekomunikacyjnego oraz otwartość na nowe rozwiązania.

Dodatkowym celem akcji było wykorzystanie nowych narzędzi reklamowych w Mobilnym Gadu, dzięki którym udało się stworzyć promocję, która z punktu widzenia użytkowników jest czymś zupełnie nowym i w sposób naturalny wywołuje duże zainteresowanie.

Dzięki przeprowadzonej promocji Play zyskuje niewątpliwie ogromne poparcie użytkowników Mobilnego Gadu, a cała kampania ma bardzo pozytywny wpływ na wizerunek marki. Play udostępniając swoją tzw. skórkę (wygląd komunikatora) chciał być pierwszą siecią komórkową w Polsce, która zdecydowała się na tego typu niestandardową formę reklamy.

PLAY stawia na Mobilne Gadu 2

„Reklama Play w mobilnej wersji komunikatora jest doskonałym wyborem z dwóch względów:
– Po pierwsze zapewnia doskonałe dotarcie do grupy docelowej, czyli internautów szczególnie zainteresowanych nowoczesnymi technologiami, świadomych możliwości, jakie dają w zakresie komunikacji.
– Po drugie Mobilne Gadu jest obecnie najnowocześniejszą polską aplikacją na telefon komórkowy i silna integracja wizualna, jak w przypadku „Play” w naturalny sposób wpływa na pozytywne postrzeganie reklamodawcy jako, nowatorskiego i zaangażowanego w wykorzystanie nowoczesnych technologii” – mówi Krzysztof Łada – Dyrektor Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A.

Co to jest Mobilne Gadu?

Mobilne Gadu to najpopularniejsza aplikacja dostępna w telefonach komórkowych we wszystkich sieciach telefonii cyfrowej, która pozwala na pozostawanie w stałym kontakcie ze znajomymi. Wystarczy zainstalować w urządzeniu mobilną wersję komunikatora, stworzyć listę numerów GG znajomych i kontaktować się z nimi bez względu na miejsce, w którym się znajdujemy.

Play to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce, posiadający obecnie już ponad milion użytkowników. Kampanie marketingowe sieci PLAY, podobnie jak oferta produktowa operatora, wyznaczają zupełnie nową, często kontrowersyjną, jakość w realiach polskiego rynku reklamowego. Niekonwencjonalne akcje promocyjne są na tyle niestandardowe że bardzo efektywnie budują świadomość marki na konkurencyjnym rynku telekomunikacyjnym. Play wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, który jest zupełnie inny od wszystkich dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę. Kolejną kampanią operatora PLAY jest decyzja o sponsorowaniu abonamentu mobilnych wersji Gadu-Gadu, który w standardowej ofercie kosztuje 1 zł tygodniowo.

Jarosław Rybus, Gadu-Gadu S.A.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top