INTERIA.PL rozpoczęła drugą edycję konkursu na najlepszy film DVD 2006 roku. Od 3 stycznia br. internauci mogą wybrać ulubiony przez siebie film spośród 36 nominowanych pozycji. Konkurs, przy współpracy z Homeenter Polska, realizowany jest za pośrednictwem strony dvd2006.interia.pl.
Głosowaniu poddano 36 filmów, zestawionych w trzech grupach tematycznych: „akcja”, „komedia/romans” oraz „dla dzieci”. W każdej z nich znajduje się 12 filmów, które w poprzednim roku cieszyły się największą popularnością wśród członków Filmclubu. Krótkie opisy fabuły oraz podstawowe informacje na temat obsady mają za zadanie ułatwić wybór jednego nominowanego filmu z każdej kategorii.
Uczestnicy, oddający swój głos w konkursie, mają szanse wygrać wiele cennych nagród, m.in.: telewizor LCD 32″, 10 zestawów kina domowego lub 30 zestawów filmów DVD ufundowanych przez Filmclub; oraz 20 zestawów użytecznych gadżetów, przygotowanych przez INTERIA.PL (koszulka, kubek, długopis, smycz). Głosujący mogą także otrzymać zaproszenie do członkostwa w Filmclubie i skorzystać z atrakcyjnej oferty kupna filmu tylko za złotówkę.
Aby wybrać ulubiony przez siebie film, należy wejść na stronę dvd2006.interia.pl, oddać swój głos, ciekawie uzasadnić wybór i wypełnić formularz konkursowy. W każdej z kategorii można głosować tylko raz. Rozstrzygnięcie plebiscytu na najlepsze DVD minionego roku nastąpi 31 stycznia 2007, wówczas wyłonieni i ogłoszeni zostaną zwycięzcy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.