Serwis Plotek.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji w outdoorze, internecie i prasie odbywa się kampania wizerunkowa, podczas której użytkownicy serwisu mogą wygrać podwójne zaproszenie na urodzinową imprezę Plotka. W prezencie urodzinowym Plotek.pl otrzymał nowy logotyp.
150. zwycięzców konkursu towarzyszącego kampanii otrzyma podwójne zaproszenia na imprezę urodzinową serwisu, która odbędzie się 26. kwietnia w warszawskim klubie Piekarnia. Specjalnie dla jubilata zaśpiewa Kasia Cerekwicka, a wieczór poprowadzi Michał Paszczyk z kabaretu „Neo-Nówka”.
Kampania reklamowa obejmuje internet (zasięgi sieci Ad.net i Arbo), outdoor (nośniki AMS: billboardy i backlighty) i prasę (m. in. Gazeta Wyborcza, Metro). Kreacje outdoorowe przygotował dział marketingu Pionu Internet Agory. Kreacje internetowe stworzyła agencja kreatywna Byss. Media zaplanował i kupił dział marketingu Pionu Internet Agory oraz Hypermedia. Działania promocyjne potrwają do 30 kwietnia 2008. Odświeżone logo serwisu przygotowała agencja Pro-Creation.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.