Pro-Creation stworzyła nowy serwis Mega Avansu
Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation stworzyła dla sieci sklepów Mega Avans nowy serwis internetowy.
Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation stworzyła dla sieci sklepów Mega Avans nowy serwis internetowy.
Agencja interaktywna Pro-Creation wykonała nową kreację dla branżowego bloga prowadzonego przez Dominika Kaznowskiego. Opiniotwórczy blog kaznowski.blox.pl otrzymał od agencji interaktywnej Pro Creation nową wizualizację i oskryptowanie. Blog poświęcony jest trendom i analizom e marketingu, a jego autorem jest Dominik Kaznowski, jedna z głównych postaci polskiego rynku internetowego. Nowa kreacja została zaimplementowana na platformie blogowej Blox.pl.
Serwis Plotek.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji w outdoorze, internecie i prasie odbywa się kampania wizerunkowa, podczas której użytkownicy serwisu mogą wygrać podwójne zaproszenie na urodzinową imprezę Plotka. W prezencie urodzinowym Plotek.pl otrzymał nowy logotyp. 150. zwycięzców konkursu towarzyszącego kampanii otrzyma podwójne zaproszenia na imprezę urodzinową serwisu, która odbędzie się 26. kwietnia w
Portal Gazeta.pl rozpoczął prace nad ujednoliceniem systemu identyfikacji wizualnej. Zakres prac obejmuje stworzenie przejrzystej i unowocześnionej wizualizacji marki Gazeta.pl oraz marek serwisów wchodzących w skład portalu. Projekt będzie realizowany wspólnie z agencją Pro-creation. Opracowanie corporate identity do jeden z elementów zmian jakie wprowadzamy w portalu. Bez spójnego i czytelnego systemu identyfikacji nie da się budować
Producent bielizny Atlantic wraz z wprowadzeniem nowej kolekcji na sezon wiosna – lato 2006 zmienił swój wizerunek w Internecie. Nową linię kreatywną dla strony internetowej Atlantic opracowała agencja interaktywna Pro-Creation. Idea przewodnia kolekcji firmy Atlantic na nadchodzący sezon oscyluje wokół hasła ’Pokaż się światu!’, stąd też nowy serwis internetowy producenta wykorzystuje motyw podróży do słonecznej
Agencja Interaktywna Pro-Creation pro-creation.pl uruchomiła pod adresem przyjaznydentysta.pl stronę internetową akcji 'Przyjazny Dentysta’ zorganizowanej przez Colgate-Palmolive Poland. Projekt koncentruje się na powszechnym problemie lęku przed wizytą u stomatologa. Wszyscy Ci, których ten problem dotyczy, a w szczególności rodzicie dzieci cierpiących na dentofobię, znajdą na stronie wskazówki i porady jak sobie z nią radzić. W akcję
W lutym ruszyła internetowa kampania reklamowa nowej szczoteczki do zębów Colgate 360. Reklamy w formie top layer oraz billboard pojawiać się będą w najatrakcyjniejszych serwisach internetowych przez kolejne 4 tygodnie. Serwisy wybrane do realizacji kampanii internetowej to m.in.: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl. wprost.pl, pani.pl, bizz.pl oraz menshealth.pl. Osią kampanii jest strona internetowa colgate360.pl, przygotowana przez agencję