IDMnet zrealizował dla Unilevera kampanię wizerunkową marki Rexona. W kampanii, prowadzonej w serwisie plotkarskim Vipnews.pl, wykorzystano niestandardową formę promocji – plotkę sponsorowaną.
Przez dwa tygodnie w serwisie Vipnews.pl pojawiały się plotki sponsorowane w formie artykułów informujących o tym, że znana aktorka – Małgorzata Socha – zatrudniła osobistego ochroniarza. Jak każda plotka, tak i ta, wywołała żywiołowe reakcje użytkowników, którzy zamieszczali pod artykułami swoje komentarze dotyczące wydarzenia. Kampania zakończyła się ujawnieniem, że osobistym ochroniarzem aktorki jest Rexona Aurora – jej „beautyguard”. Akcja została wsparta kampanią odsłonową w sieci 4clover (pakiet 4_beauty), realizowaną po ujawnieniu, kto jest ochroniarzem aktorki, pod hasłem „Każda kobieta powinna zatrudnić takiego osobistego ochroniarza”. Kampania została zrealizowana na zlecenie domu mediowego PHD Media Direction.
„Kampania, którą zrealizowaliśmy dla Rexony, to świetny przykład wykorzystania niestandardowych rozwiązań, jakie oferują klientom serwisy plotkarskie. Użytkownicy tych witryn są aktywni, chętnie angażują się we wszelkiego rodzaju konkursy czy dyskusje, są też świetnymi liderami opinii. Niestandardowe promocje, realizowane w serwisach plotkarskich, pozwalają na głęboką interakcję z odbiorcami. Dlatego stale rozszerzamy grono witryn o tym profilu współpracujących z 4clover i opracowaliśmy specjalny pakiet 4_star, pozwalający na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie ich reklamowego potencjału” – wyjaśnia Joanna Głuskowska, Account Manager IDMnet.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.