Portal Gazeta.pl uruchamia bezpłatne konta pocztowe o nieograniczonej pojemności, umożliwiające przesyłanie korespondencji o wielkości do 20 MB. Od teraz internauci mogą dostosowywać parametry skrzynek mailowych do swoich potrzeb.
Internauci, dzięki portalowi Gazeta.pl, mają możliwość korzystania za darmo z inteligentnej poczty, rosnącej wraz z ich potrzebami. Jej rozmiar może wynosić na stałe ponad 1 GB. Wszyscy – dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy – otrzymują na start 256 MB. Skrzynkę można zacząć powiększać, gdy zostanie zapełniona w 91%. Powiększenia można dokonać raz na 7 dni oraz gdy są przeczytane wszystkie listy z ostatnich 30 dni (poza folderami wysłane i kosz). Jednorazowo rozmiar skrzynki można zwiększyć o 16 MB.
Dzięki zwiększeniu do 20 MB limitu wielkości przesyłki, bez problemu można z domeny Gazeta.pl wysyłać pliki multimedialne, zdjęcia, muzykę, czy też obszerne załączniki tekstowe.
Skrzynki portalu Gazeta.pl umożliwiają także odbieranie maili z innych kont pocztowych.
Bezpłatne skrzynki pocztowe portalu Gazeta.pl są zabezpieczone i chronione przez najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Portal umożliwia korzystanie z poczty poprzez interfejs WebMail za pomocą bezpiecznego protokołu ssl, dzięki któremu całe połączenie pomiędzy komputerem użytkownika a serwerami portalu jest szyfrowane z wykorzystaniem 1024-bitowego klucza. Można więc mieć pewność, że korespondencji, danych osobowych i haseł nikt nie podsłucha lub nie przejmie.
Funkcja SPF (Sender Policy Framework) oraz usługi 'SPAM killer’, 'AntySpam’ oraz skaner antywirusowy, chronią internautów przed otrzymywaniem niechcianych spamerskich i zawierających wirusy maili.
W najbliższych dniach użytkownicy poczty portalu Gazeta.pl będą mogli korzystać także z systemu powiadomień SMS o nowej korespondencji.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.