Portal Gazeta.pl wprowadził nową funkcjonalność, podnoszącą komfort i bezpieczeństwo korzystania z bezpłatnej poczty – technologię SPF.
Dzięki technologii SPF (Sender Policy Framework) oraz usługom SPAM killer i AntySpam oraz skanerowi antywirusowemu, użytkownicy bezpłatnej poczty portalu Gazeta.pl są chronieni przed otrzymywaniem niechcianych spamerskich i zawierających wirusy e-maili.
Technologia SPF sprawia, że system pocztowy analizuje na podstawie wpisów w serwerach DNS nadchodzącą wiadomość e-mail już w trakcie nadejścia połączenia z serwera nadawcy, zanim przesłane zostanie przesłana treść e-maila i weryfikuje uprawnienia nadawcy wiadomości do rozsyłania korespondencji z adresu zlokalizowanego o konkretnej domenie. SPF zapobiega fałszowaniu przez spamerów nagłówków wiadomości e-mail i podszywania się pod adresy innych użytkowników internetu.
AntySpam zapewnia bezpieczeństwo poczty poprzez skaner, który automatycznie wykrywa większość spamu kierowanego na serwery. Dzięki „SPAM kilerowi” użytkownik może zdefiniować w WebMailu adresy, z których niechciane e-mailie będą od razu usuwane. Skaner antywirusowy sprawdza wszystkie listy i usuwa wirusy oraz robaki internetowe.
Portal Gazeta.pl umożliwia swoim użytkownikom także korzystanie z bezpłatnej poczty poprzez interfejs WebMail za pomocą bezpiecznego protokołu ssl, dzięki któremu całe połączenie pomiędzy komputerem użytkownika a serwerami portalu Gazeta.pl jest szyfrowane z wykorzystaniem 1024-bitowego klucza. Dzięki temu można mieć pewność, że korespondencji, danych osobowych i haseł nikt nie podsłucha lub nie przejmie.
Poczta portalu Gazeta.pl cechuje się jednym z największych rozmiarów bezpłatnej skrzynki, który wnosi ponad 20 MB, czyli dwukrotnie więcej niż w przypadku darmowych kont pocztowych pozostałych największych portali.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.