Blisko 150 osób z całej Polski zarejestrowało się do udziału w konkursie „Podkarpacie – żyj z pasją”. Konkurs zorganizowany został w ramach pierwszego etapu kampanii komunikacyjnej Podkarpacia.
Uczestnicy z Gdańska, Warszawy, Wrocławia, ale również Rzeszowa i innych miejscowości leżących na południowym-wschodzie Polski pracują nad przygotowaniem szczegółowych działań, które w dalszej kolejności zostaną wdrożone w ramach promocji województwa.
Ogólne założenia kampanii przygotowali dr Dariusz Tworzydło z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie oraz Arkadiusz Michno – dyrektor generalny Ideo sp. z o.o. Jako partnerzy obok wymienionej uczelni i firmy występują: Urząd Miasta Rzeszowa, Podkarpacki Urząd Marszałkowski oraz Podkarpacki Oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy tak dużego udziału szczególnie osób spoza Rzeszowa i województwa podkarpackiego. Mamy nadzieję że poziom prac, które zostaną nadesłane przez zgłoszonych uczestników będzie wysoki, co pozwoli na ich wdrożenie w kompleksowej kampanii promującej nasz Region. – powiedział Arkadiusz Michno.
Cieszy nas szczególnie to, że do udziału w kampanii zgłosili się nie tylko reprezentanci naszego regionu. Są wśród nich zarówno studenci, uczniowie, jak i osoby pracujące, na stałe zamieszkujące nie tylko Podkarpacie. Z informacji jakie posiadamy od uczestników wnioskuję, mamy szanse na bardzo ciekawe pomysły, które następnie nagrodzimy i wdrożymy – stwierdził dr Dariusz Tworzydło, prof. WSIiZ.
Projekty można składać po uprzednim zarejestrowaniu swojego udziału na stronie www.twojepodkarpacie.pl do końca listopada 2006 roku. Jury złożone z przedstawicieli organizatora będzie oceniać prace pod względem ich kreatywności, poziomu merytorycznego, jakości graficznej oraz możliwości wykorzystania w promocji województwa. Szczegółowe informacje można uzyskać na w/w stronie internetowej oraz u organizatorów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.