Ruszyła pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową AHA dla austriackich linii lotniczych Austrian Airlines. Równolegle toczyć się będą działania w prasie oraz Interencie.
Przez Wiedeń do Europy Zachodniej – to główne hasło kampanii Austrian Airlines, która potrwa do 10 września. Działania reklamowe mają na celu promocję i rozpowszechnienie informacji na temat niższych cen biletów na przeloty Austrian Airlines do miast Europy Zachodniej przez Wiedeń.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, którzy podróżując wybierają samolot, jako środek transportu. Oferta promowana w ramach kampanii jest propozycją turystyczną, przeznaczoną dla pasażerów lotów wycieczkowych, a nie biznesowych.
Motywy prasowe ukazały się w dziennikach ogólnopolskich oraz lokalnych, w największych miastach Polski (m.in. Co jest grane – Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Polski, Dziennik Zachodni, Głos Wielkopolski). Równocześnie toczyć się będą działania w Internecie. Reklamy Austrian Airlines– toplayery oraz pop-undery – pojawią się na typowych portalach turystycznych oraz finansowych (m.in. Onet Turystyka, Travel Planet, Expander).
„Jesteśmy po to, by niebo uśmiechało się do naszych klientów” – mówi Robert Stainoch, Country Manager Poland, Austrian Airlines. „Nasze linie powstały, by cieszyć pasażerów i każdą ich podróż uczynić jak najbardziej radosną. Teraz oferujemy klientom ten sam wysoki standard za niższą cenę” – dodaje Stainoch. Przedstawiciele Austrian deklarują, że standardy jakości przyjęte przez ich korporację są jednymi z najwyższych na świecie. Wypracowana przez 50 lat formuła linii lotniczych bezpiecznych i przyjaznych dla klienta pozwoliła na trwałe zaistnienie w świadomości konsumentów właśnie w takim charakterze. Marka Austrian Airlines ma być żywa, naturalna i harmonijna.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.