Podróże Internautów – II Raport Travelplanet.pl

Opublikowano: 6 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Raport został stworzony na podstawie profilu klientów dokonujących zakupu wyjazdów urlopowych za pośrednictwem internetu.

Cała analiza zachowań internautów dokonujących zakupu wycieczki bazuje na zgromadzonych informacjach dotyczących użytkowników, którzy zakupili wycieczkę za pośrednictwem serwisu Travelplanet.pl S.A., Wirtualnej Polski, oraz serwisów partnerskich Travelplanet.pl (pf.pl, hoga.pl, o2.pl, wroclaw.naszemiasto.pl, gery.pl).

Analizą objęto blisko 7000 osób, w tym: 1972 osoby w roku 2002 oraz 4902 osoby w roku 2003, które za pośrednictwem powyższych serwisów zarezerwowały wycieczkę w okresie 01.06.2001-31.21.2002 (I raport), oraz 01.01.2003-31.12.2003 (II raport).

Poniżej najważniejsze dane z raportu:
blisko 1/4 wszystkich zamówień jest z terenu Warszawy,
największym zainteresowaniem cieszy się Egipt (31.4% zamówień) oraz Grecja (ponad 29% zamówień),
ponad 56% wycieczek to wyjazdy 7 dniowe,
ponad 81% transakcji realizowanych jest za pośrednictwem przelewów,
ponad 20% zamówień przypada na lipiec.
średnia wartość rezerwacji to 4780 zł

Pełen raport do pobrania w dziale Download.

http://www.travelplanet.pl

Sylwester KozakPodróże Internautów – II Raport Travelplanet.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.