Raport został stworzony na podstawie profilu klientów dokonujących zakupu wyjazdów urlopowych za pośrednictwem internetu.
Cała analiza zachowań internautów dokonujących zakupu wycieczki bazuje na zgromadzonych informacjach dotyczących użytkowników, którzy zakupili wycieczkę za pośrednictwem serwisu Travelplanet.pl S.A., Wirtualnej Polski, oraz serwisów partnerskich Travelplanet.pl (pf.pl, hoga.pl, o2.pl, wroclaw.naszemiasto.pl, gery.pl).
Analizą objęto blisko 7000 osób, w tym: 1972 osoby w roku 2002 oraz 4902 osoby w roku 2003, które za pośrednictwem powyższych serwisów zarezerwowały wycieczkę w okresie 01.06.2001-31.21.2002 (I raport), oraz 01.01.2003-31.12.2003 (II raport).
Poniżej najważniejsze dane z raportu:
blisko 1/4 wszystkich zamówień jest z terenu Warszawy,
największym zainteresowaniem cieszy się Egipt (31.4% zamówień) oraz Grecja (ponad 29% zamówień),
ponad 56% wycieczek to wyjazdy 7 dniowe,
ponad 81% transakcji realizowanych jest za pośrednictwem przelewów,
ponad 20% zamówień przypada na lipiec.
średnia wartość rezerwacji to 4780 zł
Pełen raport do pobrania w dziale Download.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.