W tym tygodniu przede wszystkim Twitter, Google i Adobe. Na polskim rynku dużo o związku mediów społecznościowych z biznesem. Zapraszamy na podsumowanie tygodnia.
Dwie internetowe firmy szykują w najbliższym czasie spore zmiany: Twitter powiadomił o planowanych zmianach w API a Google szykuje się na walkę z nielegalnymi treściami w internecie. Warto też odnotować koniec ery Adobe Flash dla systemu Android.
Z polskiego rynku e-biznes proponujemy przyjrzeć się dwóm artykułom dotyczącym obecności firm w mediach społecznościowych. Pierwszym jest analiza występowania marek w obszarze polskiego Facebooka. Drugim akcentem społecznościowo-biznesowym jest raport o użytkownikach serwisu GoldenLine.
Na koniec proponujemy podsumowanie zakończonych w zeszłym tygodniu igrzysk w oparciu o Twittera. Jeśli zaś ktoś chciałby dostać odrobinę pieniędzy od Google to proponujemy zainteresować się turniejem Pwnium.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.