Dnia 15 kwietnia br. dokonano przydziału akcji serii H nowej emisji Spółki K2 Internet S.A. Spółka znalazła nabywców na wszystkie nowo emitowane akcje, w związku z czym pozyskała wymagany kapitał na realizację celów emisyjnych opisane w prospekcie.
„Jesteśmy zadowoleni z przebiegu oferty, zwłaszcza że o kapitał inwestorów konkurowaliśmy z dwiema innymi spółkami, które równolegle prowadziły oferty publiczne. Zainteresowanie wśród naszych nabywców jest sygnałem, że Inwestorzy docenili K2 Internet S.A. i wierzą w nasz potencjał oraz perspektywy rozwoju. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni, dało wymierne korzyści w postaci długofalowego wzrostu wartości akcji.” – powiedział Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A.
Bardzo słaba piątkowa sesja giełdowa zniechęciła część inwestorów indywidualnych, przez co nie sprzedane zostały wszystkie akcje oferowane przez dotychczasowych akcjonariuszy. Natomiast z oferty skorzystali wszyscy inwestorzy instytucjonalni, którzy zostali zaproszeni do złożenia zapisów.
Spółka K2 Internet, dostarczająca innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta, zaoferowała zgodnie z prospektem emisyjnym 330.000 akcji serii H nowej emisji, oraz 420.000 akcji zbywanych.
Cena emisyjna akcji oferowanych została ustalona na 25,0 zł. Inwestorzy złożyli łącznie 126 zapisów na 588.523 akcje o wartości 14,7 mln zł. Oferującym akcje K2 Internet był Dom Maklerski PENETRATOR S.A. Oferta publiczna nie została podzielona na transze.
Pozyskane środki z emisji Spółka zamierza przeznaczyć na budowę unikalnej organizacji do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klientów. W miarę pojawiających się okazji K2 Internet będzie również zmierzać w kierunku konsolidacji polskiego rynku e-marketingu.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!