Konkursy, nagrody a do tego ciekawy produkt reklamowy. Twórcy Pogryw.pl przekonują, że w branży internetowej rozrywki mają coś do zaproponowania coś świeżego.
Misją serwisu Pogryw.pl jest dostarczanie jego użytkownikom pozytywnych emocji, poprzez udostępnianie gier i konkursów z nagrodami – informują twórcy projektu. Serwis jest skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w internecie.
Serwis został przygotowany w sposób prosty i intuicyjny. Proste są też zasady: każdy zalogowany użytkownik może grać codziennie i za darmo, a zwycięzcy wyłaniani są każdego dnia na jasnych zasadach, indywidualnie dostosowanych do danego konkursu – dodają twórcy.
Obecnie serwis dostępny jest w wersji beta. Oficjalny start zaplanowano na początek czerwca 2012 roku. Pogryw.pl tworzy osiem osób.
W serwisie użytkownicy mogą grać codziennie w konkursy i wygrywać nagrody. Użytkownicy wybierają konkurs (najczęściej jest to prosta gra zręcznościowa) z interesującą nagrodą, który jest starają się zdobyć jak najlepszy wynik. Informacja o zwycięzcach pojawia się każdego dnia.
Pogryw.pl będzie głównie zarabiać na reklamie, w tym na sponsoringu konkursów i tzw. reklamie potwierdzonej. W przyszłości będzie również pobierać opłaty od użytkowników za dostęp do wybranych konkursów.
Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – reklamę potwierdzoną w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody – informują twórcy.
Jak dodają, dzięki swoistym cechom i specyficznemu środowisku oddziaływania na internautę reklama potwierdzona eliminuje zjawisko tzw. „banner blindness” – polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników elementów stron wyglądających jak reklamy.
Pogryw.pl, jeszcze przed startem serwisu internetowej, prowadził działania na Facebooku, zdobywając w niecały miesiąc ponad 14 tys. fanów. Na uwagę zasługuje przy tym ich zaangażowanie: wskaźnik „osoby, które o tym mówią” momentami wynosił dla profilu Pogryw.pl nawet ponad 5,5 tys.
Cieszymy się, że przejrzyste zasady gry na naszym fanpage’u znalazły uznanie w oczach użytkowników Facebooka. Liczymy na to, że dopracowana oraz rozbudowywana z czasem oferta gier i konkursów na naszej stronie internetowej znajdzie swoich sympatyków – mówi Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu Pogryw.pl.
Przyszłość serwisu to głównie praca nad rozbudowywaniem oferty gier, konkursów i nagród.
Twórcy Pogryw.pl informują, że poszukują partnerów. Współpraca polegać miałaby na wymianie linków, logo, informacji o aktywności w serwisach partnerskich, wzajemnej promocji w serwisach społecznościowych.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.