Agencja Janmedia wdrożyła sklep internetowy Positivo.pl. Sklep w swej ofercie zawiera atrakcyjny wybór sprzętu elektronicznego. Janmedia odpowiadała za technologiczną część projektu.
Poza typowymi funkcjami sklepowymi Positivo.pl to także rozbudowany program lojalnościowy oraz mechanizmy ułatwiające zakupy. Już teraz klienci nagradzani są za polecanie sklepu a każde zamówienie wiąże się z dodatkowymi punktami gromadzonymi na koncie kupującego. System poleca najciekawsze dla danego klienta produkty oraz oferuje atrakcyjne rabaty.
Sklep został oparty na platformie Rainforest. Wykorzystano moduły Rainforest CMS oraz Rainforest eCommerce.
'Jako koordynator projektu wiem, że sukces nie byłby możliwy bez wykorzystania wiedzy i nowoczesnych narzędzi z zakresu zarządzania projektem oraz komunikacji z klientem. Nie bez znaczenia jest także pewność, co do proponowanych rozwiązań technologicznych, jaką daje mi platforma Rainforest oraz pracownicy z działu Software Development naszej firmy. Positivo.pl to także fragment ich życia.’- mówi Filip Wośko, architekt platformy Rainforest oraz Dyrektor Generalny Janmedia Interactive
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.