Już ponad pół miliona osób dołączyło do Generacji Gadu-Gadu – portalu społeczności internetowej, utworzonego w maju br. dla użytkowników komunikatora Gadu-Gadu. Średnio codziennie do Generacji Gadu-Gadu dołącza ponad 4 tysiące nowych osób.
Użytkownicy założyli już blisko 10 tysięcy grup. Można w nich porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, nawiązać znajomości i prowadzić dyskusje w większych i mniejszych grupach. Portal podzielony jest na kategorie: Hobby, Kibice, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Tematyka uzależniona jest tylko od pomysłodawców użytkowników.
Obok tak popularnych grup, jak muzyka (6 tysięcy osób), czy gry komputerowe (2,5 tysiąca osób), można spotkać również osoby interesujące się feng shui, kolekcjonowaniem kart telefonicznych, genealogią… W każdej chwili można dołączyć do grup osób interesujących się np. karierą, polityką, fotografią czy porozmawiać w grupach regionalnych skupiających mieszkańców danego miasta.
Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.
Generacja Gadu-Gadu, to poza nazwą portalu, najliczniejsza społeczność internetowa, która powstawała wraz z rozwojem polskiego internetu. Tworzy ją od pięciu już lat grupa użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu, która skupia blisko 5 milionów osób o różnych zainteresowaniach. Tak liczna i stale rosnąca grupa to fenomen w polskim internecie. Komunikator GG stanowi dla niej podstawowy, szybki sposób komunikacji w sieci.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.