Instytut MANDS przeprowadził dla Money.pl i Interaktywnie.com badanie dotyczące korzystania z usług bankowości mobilnej. Okazuje się, że zaledwie jeden z dziesięciu posiadaczy kont osobistych decyduje się na jego obsługę przez telefon lub aplikacje mobilne. A jeśli już się decyduje, operacje są bardzo sporadyczne.
Jeśli już z bankowości mobilnej korzystamy, to zaledwie kilka razy w miesiącu. Taką częstotliwość deklaruje co trzeci badany. Co czwarty obsługuje swoje konto mobilnie raz w miesiącu.
źródło: MANDS na zlecenie Money.pl/Interaktywnie.com
Jak pisze Interaktywnie.com, z bankowości mobilnej korzystają przede wszystkim osoby młode, między 25 a 34 rokiem życia. Warto jednak zauważyć, że odsetek starszych osób obsługujących konto przez telefon, jest niewiele niższy.
źródło: MANDS na zlecenie Money.pl/Interaktywnie.com
Co ciekawe, z bankowości przez telefon wcale nie korzystają głównie mieszkańcy dużych miast. Prawie 7 procent badanych mieszka w miejscowości powyżej 200 tysięcy mieszkańców.
Bankowość telefoniczna w Polsce jest domeną kilku największych banków. Co piąty mobilny użytkownik konta posiada je albo w Pekao SA, albo w BZ WBK. Oba banki zanotowały po 22 procent wskazań. Na trzecim miejscu – jak podaje Interaktywnie.com – uplasował się bank PKO BP. 12,5 procent badanych osób ma konto w mBanku, natomiast 7,5 procent – w ING.
źródło: Interaktywnie.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.