W połowie sierpnia ruszył nowy serwis internetowy znanej polskiej marki sprzętu AGD – Polar. Pod adresem polar.com.pl można zapoznać się z całą gamą produktów: lodówkami, zamrażarkami i pralkami wolnostojącymi.
Celem stworzenia nowej witryny jest przede wszystkim prezentacja urządzeń gospodarstwa domowego – cenionej od 50 lat na rynku polskim – marki Polar. Użytkownicy mogą teraz szybko, bez potrzeby wycieczki do sklepu, zapoznać się z charakterystyką danego sprzętu, obejrzeć go na zdjęciu, a także sprawdzić cenę.
Ponadto w serwisie znajdą listę z adresami sklepów, gdzie dany produkt jest dostępny, a także numer infolinii, umożliwiającej szybki kontakt z najbliższym punktem serwisowym. Istnieje również możliwość przesyłania poprzez serwis pytań i komentarzy do firmy.
„Konkurencja na rynku urządzeń AGD w Polsce wymaga nowych form prezentacji firmy i jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar” – komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds. komunikacji w Whirlpool Polska.
Witrynę internetową zaprojektowała i utworzyła agencja interaktywna Super Media Interactive. Serwis www powstał w oparciu o autorski system zarządzania treścią Content Manager.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.