Supermedia dla Whirlpool

Opublikowano: 28 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Kolejny projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla czołowych marek AGD w Polsce. Tym razem działania dotyczą ‚Loterii promocyjnej Whirlpool i Polar’, prowadzonej w internecie na miniserwisach informacyjnych. Odbiorcami konkursu są klienci obu marek, którzy po zakupie dowolnego produktu i wysłaniu sms’a mają szansę na główną wygraną – samochód osobowy oraz wiele dodatkowych nagród. Akcja potrwa do 2 czerwca 2005 r. …

Sylwester KozakSupermedia dla Whirlpool

Polar aktywnie w Internecie

Opublikowano: 20 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W połowie sierpnia ruszył nowy serwis internetowy znanej polskiej marki sprzętu AGD – Polar. Pod adresem polar.com.pl można zapoznać się z całą gamą produktów: lodówkami, zamrażarkami i pralkami wolnostojącymi. Celem stworzenia nowej witryny jest przede wszystkim prezentacja urządzeń gospodarstwa domowego – cenionej od 50 lat na rynku polskim – marki Polar. Użytkownicy mogą teraz szybko, bez potrzeby wycieczki do sklepu, …

Sylwester KozakPolar aktywnie w Internecie