W styczniu 2006 Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie uruchomiło nowy serwis korporacyjny skierowany do klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych.
Strona wykonana przez krakowską agencję interaktywną OPCOM.pl dostępna jest pod adresem polisa-zycie.pl.
Głównym zadaniem postawionym przed OPCOM.pl było odświeżenie korporacyjnego wizerunku Towarzystwa, wspomaganie procesów sprzedaży oraz promocji polis na życie i ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych, a także budowanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami.
Wdrożono personalizację informacji projektując na stronie głównej trzy punkty startowe skierowane do różnych grup docelowych. Na uwagę zasługuje również zakładka edukacyjna:’Warto wiedzieć więcej’, która ma na celu popularyzację świadomości ubezpieczeniowej wśród odwiedzających witrynę klientów oraz rozpoczęcia regularnego i bezpiecznego oszczędzania z myślą o spokojnej starości.
Serwis powstał w oparciu o system CMS VERAWEB II, który umożliwia przede wszystkim zarządzanie strukturą serwisu, aktualizację wszystkich danych oraz pracę w oparciu o hierarchiczny system praw dostępu.
'Niezmiernie cieszy fakt, iż kolejna uznana marka zaufała naszej agencji interaktywnej tworząc serwis korporacyjny – powiedział Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny OPCOM.pl. Serwis stworzony dla Polisy Życie SA dowodzi, iż czujemy się równie pewnie w realizacji kreatywnych i nagradzanych serwisów wizerunkowych jak i w tworzeniu profesjonalnych serwisów korporacyjnych dla instytucji finansowych.’
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.