Rok po uruchomieniu usługi click&collect w aplikacji mobilnej na smartfonach i tabletach, POLOmarket udostępnia wszystkim swoim klientom możliwość dokonywania e-zakupów, tym razem z poziomu przeglądarki internetowej na komputerach. Jednocześnie dla kilkudziesięciu swoich sklepów POLOmarket wprowadza możliwość dowozu zamówionych zakupów bezpośrednio do domu.
Po sukcesie usługi click&collect, największa polska sieć supermarketów uruchamia sklep internetowy z poziomu przeglądarki internetowej. Działanie to jest nie tylko kolejnym etapem realizacji przyjętej już klika lat temu strategii transformacji cyfrowej, ale przede wszystkim odpowiedzią na oczekiwania klientów. Do e-sklepu sieci można trafić ze strony głównej www.polomarket.pl, jak i bezpośrednio z adresu www.e-polomarket.pl.
Będąc już w e-sklepie należy wybrać placówkę, z której chcemy odebrać swoje zakupy lub z której mają być one do nas dostarczone. Wybieramy też adres dostawy. Po dodaniu produktów do koszyka należy wybrać metodę płatności (wszystkie formy płatności elektronicznych w tym Blik i płatności odroczone Twisto, a także płatności gotówkowe – przy odbiorze osobistym). Na koniec wskazujemy dogodny dla nas przedział czasowy dostawy lub termin odbioru zakupów w przedziale 8:00-22:00.
POLOmarket online z ambicjami
Na początek z dostawy zakupów do domu mogą skorzystać klienci między innymi z Gdańska, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy, Słupska, Kalisza, Opola, Gliwic, Głogowa i Lubina. Docelowo usługa będzie rozwijana o kolejne miasta. Do końca roku planowane jest udostępnienie jej we wszystkich miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, w których znajdują się sklepy POLOmarket.
W ofercie sklepu internetowego w wersji mobilnej i na komputery, dostępnych jest ponad 6 tys. produktów, w tym mrożone, ultraświeże oraz oferta non food.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie odwiedza je prawie 9 mln klientów w całym kraju.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.