POLOmarket uruchamia sklep internetowy i dowozi zakupy do domu

Rok po uruchomieniu usługi click&collect w aplikacji mobilnej na smartfonach i tabletach, POLOmarket udostępnia wszystkim swoim klientom możliwość dokonywania e-zakupów, tym razem z poziomu przeglądarki internetowej na komputerach. Jednocześnie dla kilkudziesięciu swoich sklepów POLOmarket wprowadza możliwość dowozu zamówionych zakupów bezpośrednio do domu.

Po sukcesie usługi click&collect, największa polska sieć supermarketów uruchamia sklep internetowy z poziomu przeglądarki internetowej. Działanie to jest nie tylko kolejnym etapem realizacji przyjętej już klika lat temu strategii transformacji cyfrowej, ale przede wszystkim odpowiedzią na oczekiwania klientów. Do e-sklepu sieci można trafić ze strony głównej www.polomarket.pl, jak i bezpośrednio z adresu www.e-polomarket.pl.

Będąc już w e-sklepie należy wybrać placówkę, z której chcemy odebrać swoje zakupy lub z której mają być one do nas dostarczone. Wybieramy też adres dostawy. Po dodaniu produktów do koszyka należy wybrać metodę płatności (wszystkie formy płatności elektronicznych w tym Blik i płatności odroczone Twisto, a także płatności gotówkowe – przy odbiorze osobistym). Na koniec wskazujemy dogodny dla nas przedział czasowy dostawy lub termin odbioru zakupów w przedziale 8:00-22:00.

POLOmarket online i dowozy do domu

POLOmarket online z ambicjami

Na początek z dostawy zakupów do domu mogą skorzystać klienci między innymi z Gdańska, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy, Słupska, Kalisza, Opola, Gliwic, Głogowa i Lubina. Docelowo usługa będzie rozwijana o kolejne miasta. Do końca roku planowane jest udostępnienie jej we wszystkich miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, w których znajdują się sklepy POLOmarket.

W ofercie sklepu internetowego w wersji mobilnej i na komputery, dostępnych jest ponad 6 tys. produktów, w tym mrożone, ultraświeże oraz oferta non food.

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie odwiedza je prawie 9 mln klientów w całym kraju.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry