Polska Żegluga Bałtycka wdraża ERP

Opublikowano: 16 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

MacroSoft Gdańsk wdraża zintegrowany system SKID w Polskiej Żegludze Bałtyckiej S.A. Armator wybrał najnowsze oprogramowanie MacroSoftu w wersji SKID AS (ApplicationSERVER). Trójwarstwowa konfiguracja systemu pozwala na łatwe połączenie wszystkich podmiotów gospodarczych należących do armatora. Wdrożenie w Polskiej Żegludze Bałtyckiej obejmie 50 stanowisk roboczych.

Polska Żegluga Bałtycka S.A. rozpoczęła wdrożenie zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Oprogramowanie MacroSoftu zastąpi wcześniej użytkowany przez PŻB system firmy Prokom. Nowe aplikacje mają umożliwić lepszą kontrolę kosztów i usprawnić przepływ informacji w całym przedsiębiorstwie. Instalacja obejmie wszystkie moduły pakietu SKID w obszarach: finansów, kadr i płac, zarządzania zapasami i magazynami, oraz controllingu. Oprogramowanie zostanie przygotowane do obsługi Polskiej Żeglugi Bałtyckiej wraz siedmioma spółkami zależnymi.

Wdrażane rozwiązanie ma zapewnić niezakłócone funkcjonowanie Polskiej Żeglugi Bałtyckiej w momencie otwarcia europejskiego rynku. Z tego względu najistotniejsza część prac wdrożeniowych dotycząca obszaru finansów będzie zakończona do 25 kwietnia. Modyfikacje obejmą moduł finansowo-księgowy FIKS oraz magazynowy MAGFAKT. MacroSoft dostosuje aplikacje do zmian wynikających z Ustawy o VAT oraz obsługi wielowalutowych operacji finansowych. Moduł finansowo-księgowy zostanie przygotowany do wymiany informacji z systemem bookingowym oraz oprogramowaniem gastronomicznym zainstalowanym na należących do armatora statkach.

Do końca kwietnia MacroSoft przewiduje zakończenie wszystkich prace w pozostałych obszarach funkcjonalnych i rozpoczęcie wdrażania narzędzi controllingowych INFOMEN.

http://www.macrosoft.pl

Sylwester KozakPolska Żegluga Bałtycka wdraża ERP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.