Zarząd Grupy Wydawniczej Polskapresse poinformował, że Polskapresse, nabyła od członków Zarządu spółki Media4mat, wydawcy „Echa Miasta” 20 proc. udziałów. Tym samym Polskapresse posiada 100 proc. udziałów i jest obecnie jedynym właścicielem spółki Media4mat.
Zacieśnianie współpracy Polskapresse z Media4mat rozpoczęło się już kilka miesięcy temu. Z początkiem sierpnia sprzedaż agencyjna „Echa Miasta” przeniesiona została do struktur Polskapresse Oddział Biuro Reklamy. Dzięki temu powstała m. in. wspólna oferta pakietowa tytułów płatnych i bezpłatnych należących do Grupy Wydawniczej Polskapresse.
Celem zmian jest poszukiwanie maksymalnej synergii wewnątrz Grupy Polskapresse, także wśród produktów. Bezpłatna gazeta „Echo Miasta” jest idealnym uzupełnieniem portofolio Polskapresse i atrakcyjnym segmentem działalności, który wydawca będzie dalej rozwijać i dążyć do zwiększania przychodów z tego tytułu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.