Polski MPG Media Professional Review rekomendowany przez Amazon.com

Regularnie ukazujący się biuletyn dla reklamodawców „MPG Media Professional Review” wydawany przez MPG Media Planning Group jest rekomendowany w ramach największej księgarni na świecie – serwisu AMAZON.COM.

Rekomendacja biuletynu związana jest z niektórymi źródłami dotyczącymi zaawansowanych zagadnień mediowych, których treści są również poruszane w polskiej edycji „MPG Media Professional Review”.

„MPG Media Professional Review” jest wydawnictwem merytorycznym przygotowywanym przez zespół MPG i jest skierowany zarówno do Klientów MPG jak i reklamodawców nie współpracujących z MPG. „MPG Media Professional Review” jest wydawany w okresach miesięcznych i jest dystrybuowany drogą elektroniczną. Reklamodawcy zainteresowani bezpłatnym otrzymywaniem biuletynu powinni wypełnić właściwy formularz w sekcji 'biuletyn’ na serwisie mpgmediaplanning.pl.

„Jako profesjonaliści w dziedzinie inwestycji mediowych czujemy się w obowiązku dostarczać reklamodawcom merytorycznych treści związanych z mediami. „MPG Media Professional Review” powstał z myślą nie tylko o przekazywaniu aktualnych informacji o rynku mediów, ale również jako nośnik treści merytorycznych, których znajomość może mieć w przyszłości wpływ na zwrot z inwestycji mediowych Klientów. Znalezienie się biuletynu wśród rekomendacji Amazonu jest oczywiście dla nas ważne, ale dużo ważniejsze są pozytywne opinie o biuletynie jakie otrzymujemy od jego subskrybentów w kraju.” – powiedział Jacek Dzięcielak – CEO MPG w Polsce.

http://www.mpgmediaplanning.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top