Polski MPG Media Professional Review rekomendowany przez Amazon.com

Opublikowano: 26 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Regularnie ukazujący się biuletyn dla reklamodawców “MPG Media Professional Review” wydawany przez MPG Media Planning Group jest rekomendowany w ramach największej księgarni na świecie – serwisu AMAZON.COM.

Rekomendacja biuletynu związana jest z niektórymi źródłami dotyczącymi zaawansowanych zagadnień mediowych, których treści są również poruszane w polskiej edycji “MPG Media Professional Review”.

“MPG Media Professional Review” jest wydawnictwem merytorycznym przygotowywanym przez zespół MPG i jest skierowany zarówno do Klientów MPG jak i reklamodawców nie współpracujących z MPG. “MPG Media Professional Review” jest wydawany w okresach miesięcznych i jest dystrybuowany drogą elektroniczną. Reklamodawcy zainteresowani bezpłatnym otrzymywaniem biuletynu powinni wypełnić właściwy formularz w sekcji ‘biuletyn’ na serwisie mpgmediaplanning.pl.

“Jako profesjonaliści w dziedzinie inwestycji mediowych czujemy się w obowiązku dostarczać reklamodawcom merytorycznych treści związanych z mediami. “MPG Media Professional Review” powstał z myślą nie tylko o przekazywaniu aktualnych informacji o rynku mediów, ale również jako nośnik treści merytorycznych, których znajomość może mieć w przyszłości wpływ na zwrot z inwestycji mediowych Klientów. Znalezienie się biuletynu wśród rekomendacji Amazonu jest oczywiście dla nas ważne, ale dużo ważniejsze są pozytywne opinie o biuletynie jakie otrzymujemy od jego subskrybentów w kraju.” – powiedział Jacek Dzięcielak – CEO MPG w Polsce.

http://www.mpgmediaplanning.pl

Sylwester KozakPolski MPG Media Professional Review rekomendowany przez Amazon.com

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.