Jacek Dzięcielak

MPG Media Planning dla Radiostacji

MPG Media Planning realizuje na rzecz Radiostacji strategiczny projekt mediowy w oparciu o sieciowe narzędzie mediowe MPG, Catalyst. Catalyst zapewnia, że zaprojektowana komunikacja mediowa jest spójna strategicznie i jest oparta o wiedzę zarówno Agencji jak i Klienta oraz innowacyjne rozwiązania komunikacyjne. Catalyst jest stosowany w Polsce od ubiegłego roku i jest realizowany przez MPG Media

MPG Media Planning dla Radiostacji więcej »

MPG Media Planning wygrywa budżet firmy Quiosque

MPG Media Planning Group wygrał budżet sieci markowej odzieży dla kobiet Quiosque. Zdobycie budżetu oparte było o przegląd ofert dokonanych przez wybrane przez Klienta domy mediowe. „MPG Media Planning zdecydowanie sprawdza się zarówno w realizacji projektów mediowych marek dojrzałych jak i tych, które dopiero wchodzą na polski rynek. Quiosque jest marką, która wkracza reklamowo na

MPG Media Planning wygrywa budżet firmy Quiosque więcej »

Polski MPG Media Professional Review rekomendowany przez Amazon.com

Regularnie ukazujący się biuletyn dla reklamodawców „MPG Media Professional Review” wydawany przez MPG Media Planning Group jest rekomendowany w ramach największej księgarni na świecie – serwisu AMAZON.COM. Rekomendacja biuletynu związana jest z niektórymi źródłami dotyczącymi zaawansowanych zagadnień mediowych, których treści są również poruszane w polskiej edycji „MPG Media Professional Review”. „MPG Media Professional Review” jest

Polski MPG Media Professional Review rekomendowany przez Amazon.com więcej »

Scroll to Top