Jillion został wybrany wspólnie z 30 innymi projektami jako półfinalista konkursu, do którego zostało zgłoszonych łącznie 1 400 wniosków. Trzy najlepsze zostaną nagrodzone kwotą 50 tys. EUR. Uroczysty finał odbędzie się w Brukseli w listopadzie 2015 r.
The Jillion to platforma do finansowania projektów-marzeń za pomocą pieniędzy z aukcji społecznościowych. Został założony przez trójkę młodych warszawiaków: Edytę Kotowicz, Adama Kudybińskiego i Tomka Nowaka.
Konkurs ma na celu wsparcie kreatywnych i konkretnych pomysłów, które mogą zmienić sposób funkcjonowania naszych gospodarek i społeczeństw i ich wzajemne powiązania, a także stanowić platformę dla innowatorów społecznych w całej Europie.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/growth/social-innovation-competition
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.